Posts

Showing posts from November, 2010

tHe BeZ daY eVer....

Image
13 nOv 2010

aku rasa ari tu ari bez laaa.....bkannya apa....nih semua  sbb ada jamuan klaz.....tp terkilan jgak aa ckgu x dak...smua x leh mai....sdih kowt...tp apa2 pown...kami bdak2 hingaq 3A4  nih still hingaq walaupun ckgu x leh mai.....
bak kata kami ,ni jamuan klas yg pling 'chaotic'....paham2kan ja la mksod dya.....
plan mcm2 gla.....pnya la bnyak kpala yg nak mnjayakan jamuan nih...smpai hmpir x jd la pnya smangat nak msok cmpoq bnda yg spatutnya x pyah dok msok cmpor....mana x nya...sorang nak wat kat sini...sorang nak wat kat sana.....ckg pown dah naek mluat dngaq.....aku nih pown naek mluat.....huh.....tp akhirnya  smua kpala brstuju wat kat piza hut cs...aku pown pelik cam na leh stuju....haih...pnya la sblom ni bangkang cam gla babun gi....hehe..
katanya laa jamuan start kol 11 tp yg kol 11 tu mai br nak beli adiah...sbb kami wat tukaq2 adiah....pnya kalut......lpas beli...kngkwn aku nih tros pi kaunter kat The Store yg kosong ...pi balut adiah kat stu.....sbb x dak p…

Jinak-jinak blog....;)

Image
assalamualaikum....aku da wat blog.stelah sekian lama aku nak wat benda nih ...akhirnya tercapai jgak hasrat aku nih....nih semua ats prtlngan kwn aku ni ...wafiy....terima kaseh setinggi gunung aku ucapkan...;)

http://www.wafiyakasiperamah.blogspot.com/


Terima kasih.....cikgu....













buah cempedak di luar pagar,
amek galah tolong jolokkan
saya murid baru belajar
kalau salah tlg tunjukkan.....=]