tHe BeZ daY eVer....

13 nOv 2010

aku rasa ari tu ari bez laaa.....bkannya apa....nih semua  sbb ada jamuan klaz.....tp terkilan jgak aa ckgu x dak...smua x leh mai....sdih kowt...tp apa2 pown...kami bdak2 hingaq 3A4  nih still hingaq walaupun ckgu x leh mai.....
bak kata kami ,ni jamuan klas yg pling 'chaotic'....paham2kan ja la mksod dya.....
plan mcm2 gla.....pnya la bnyak kpala yg nak mnjayakan jamuan nih...smpai hmpir x jd la pnya smangat nak msok cmpoq bnda yg spatutnya x pyah dok msok cmpor....mana x nya...sorang nak wat kat sini...sorang nak wat kat sana.....ckg pown dah naek mluat dngaq.....aku nih pown naek mluat.....huh.....tp akhirnya  smua kpala brstuju wat kat piza hut cs...aku pown pelik cam na leh stuju....haih...pnya la sblom ni bangkang cam gla babun gi....hehe..
katanya laa jamuan start kol 11 tp yg kol 11 tu mai br nak beli adiah...sbb kami wat tukaq2 adiah....pnya kalut......lpas beli...kngkwn aku nih tros pi kaunter kat The Store yg kosong ...pi balut adiah kat stu.....sbb x dak prkhdmatan balut adiah x slap aku......tapi syabas aa kat depa nih  sbb dalam kalut2 pown .....adiah tu still lg  lawa...x hancus...hehe.....;)

kwn aku,zai nih tgh balot adiah utk aimi....

pastu bla smua owg dah ada so jamuan pown start aa....lbih krg kol 12.30 gak aa....walaupown rmai yg x mai tp kmi still enjoy.....hehe....
piza hut cs

prsiapan pihak pizza hut....tima kaseh bbanyak....

kek fairy....


kek secret recipe...first2 kek nih utk cikgu klas..sbb ckgu ska gla kek bluberry chesse.....tp dah ckgu x mai....apa lagi kami sentai aa...hoho




ada org mnx suap....amboi ngada2nya.....=]



hadiah utk tukaq ssama kami.....


aku ngan kwn baek aku,fatin(dpan aku) n ida....

lpas dah knyang ...kmi still ada duit baki klas...apa lg.....maen bowling aa.....bwak abeh sgala hamper yg kmi mng sbb aktvti pasca pmr.....mmg riuh glaa aa tmpat bowling tu ngan suara  kami yg sememangnya hingaq lg bising nih.....haha.....


gng klas aku wktu kat tmpat bowling....


gmbaq knangan ....mayb taun dpan dah x jmpak.....huhu.....;(

lpas dah puas maen ....ada yg teringin nak melalak la pulak....kmi pown apa lg.....karaoke aa......mmg sakan gla aa....kalu bleh jerit dlam bilik tu...mcm nak terkeluaq taik telinga dngaq....haha......

 
kwn aku yg nih mmg pminat setia stacy....pantang lagu stacy......msti microphne tu dya pnya aa...kalu leh tlan....tlan skali paa.....


paan(bj biru) smangat gla....gaya pgang micrphne pown dah taw.....haha




pnolong ktua klas nyanyi tuu....caya aa aina.....



dlam area2 kol 5 cam tu....kami caw blik aa.....nak tnggu apa lg....tp sdih skit aa ni gathering kmi yg last sklas....huhu....lpas ni mayb ada yg ada lg kat  sk,n myb ada yg x dak dah kat sk...pindah pi sk laen pnya pasai......kalu still kat ibrahim pown....mayb dah x sklas.....sdih gla......

TP 3A4 AMPA SMUA KNA INGAT...AKU NIH AKN INGT SMUA KNGN KTA BRSMA.....
A4 of SMK IBRAHIM,SG PETANI IN MEMORY.....(2008-2010)(^_^).....












Comments

Popular posts from this blog

Tanggungjawab dan Pengalaman

Rasa

Kenapa pilih biologi ??