m@sih dLam diLema....

salam...entahlah....smpai skrg ...aku rsa aku still dlam dilema....nak plih sains tulen ataw sains teknikal....huhu......bla dok sains tlen...aku x reti akaun.....ssah gla...myb sbb aku x dak asas prniagaan.,...sbb aku wktu f1-f3 teknikal....tntba p amek akaun....tp org kta bla drop nnt rugi,nyesal...tu aku x taw nak wat cam na.....nsib baek aa kwn aku nih,anis farhana tlg bg buku rjukan prniagaan f1-f3 wat rujukan...taw asas skit2 jd aa..tima kaseh anis.....=)...tp aku mnat bio....tp x ska hafal...2 cam na????huh..ckgu rafidah kta kalu nak amek bio kna tnggngjwb ngan sbjct nih....so asnida,you've to be more serious n be a responsible girl......btw aku ska bla tgk cta doktor kat tv ..cnthnya cinta mdik.....hehe.....ska tgk alam kdoktoran yg mncbar....p sna p sni...on call laa apa laa....tp kalu dok klas sains teknikal...aku dah ada asas skit...tp ckgu mahzan kata tu cma 1 percent.....huh...lgpown aku dngaq cta x rmai yg leh skor dlam tk...takowt la plak...cam na laa kngkwn aku yg dok dlam klas st tu nnt???...so cam na nih...sama ada aku nak truskan dgan klas sains tulen or sains teknikal...tp sbagai mmnuhi impian dan cta2 mak n abh...nk tgk anak dpa sorang jd doktor...aku rasa aku akn troskan jgak dgan aliran yg aku plih skrg nih......smoga Allah bg ptunjuk kat aku....dan prmdahkanlah prjlanan slama 2 thn dlam aliran sains tlen ni utk aku mndpat flying colours dlam SPM..dan strosnya mncpai cta2 aku.....amin....
yg dah cnfirm
asnida....

Comments

Popular posts from this blog

membaca..

Rasa

tHe BeZ daY eVer....