don't know wHy.....

salam....hmm dah nak abeh cuti dah...nih yg x best nih....leh ak aku nak wat satu request .......request spaya kementrian plajaran tambahkan cuti for student.....haha....(suka ati ang ja...mana nak taw ada org yg dah trhgeh-hegeh nak p sk dah).....

hmm harini mrupakan antara last posts utk cuti nih....sbb sabtu ni aku nak kna blik asrama dah...huhu.....x ska....aku nak dok umah......(mak kta kalu nak dok umah,kawin tros......x maw aku.......sapa maw kawin la...tnggu nnt bla  ank mak nih jd pharmaciast,br nak pikiaq........)hehe.....

hmm hrini aku nak cta psai muzik kgmaran aku.....

hmm aku nih mnat indie....(ada ka ala-ala mka indie kat aku???)

knkdg aku x taw knapa aku nih mnat muzik indie.......
aku rsa myb sbb muzik dpa gmpak......lirik tu ada pngajaran.....and so on.....


tp yg plik nya ngan aku ....aku x mnat korea......huh mcm alasan yg aku bg kat post ari tu ....sbb tu la aku x mnat dpa.....


bunkface

 bunkface

hujan

hujan


grey sky morning....

tp besides indie...aku pown mnat gak sorng nih......iaitu....faizal tahir...aku taw rmai yg x mnat dya......sbb prbuatan dya dulu....tp bg aku tu smua dulu...manusia mlakukan kslapan...lgpown dya bkan bkak aurat dya pown......huh.....

faizal tahir

faizal tahir.....=)


sokong muzik tmpatan n indie..........indie rock.....

aku underground supporter....=)

ok caw dulu....salam....

asnida...

Comments

Popular posts from this blog

Tanggungjawab dan Pengalaman

Rasa

Kenapa pilih biologi ??