sayang kawan :)

assalamualaikum...

dok tgh mncari ilham nak tulis apa kat blog...tiba-tiba tajuk nih yang terlintas kat kepala hotak aku nih...

KAWAN aka FRIENDS

uii cam hapa lagi...*ada aku kesah...

aku sayang kawan2 aku...*awat ayat skema sngat nih..

kawan...ada ja kat mana...x terlalu over kalau aku cakap berlunggok or bersepah..semua org boleh jadi kawan pa utk seseorang...

lebih daripada kawan pon boleh...huahuahua... *tapi dah bila lebih dari kawan tu jgn lebih lebih....take the responsibility and troskan ke fasa strosnya...jgn sia-siakan anak org.. *peringatan utk sang lelaki...

mak selalu cakap" kawan...hmm time snang mai la cari kita,time susah ..susah sngat nak ada ngan kita..tu lah kawan.." so mak selalu pesan nak pilih kawan elok elok....

tapi pesyen aku nih payah sikit nak cari kawan...aku x suka tgoq orang...tapi aku x berlagak ok...
cuma mulut nih tiba-tiba terkunci ...tapi believe me kalau ampa mai tgoq aku elok-elok...aku akan jadi bnyak mulut tros...

ingat hah bukan berlagak...hehe :p

terlintas kat fikiran kawan2 sekolah rendah ingat aku lg ke tak.....ada jgak mai tgoq aku...sory gila weyh aku btoi2 x ingat nama hampa...mai ja tgoq..muka hampa aku cam...mcam hari tu la kat kelas kpp (kelas memandu) aku biasa tgok muka farah aida ...tapi time tu x ingat lansong nama dya...dya la mai tgoq aku...thank u weyh...izzat pon sama...muka dah matured so x berapa nak cam...pon dya mai tgoq... *thank u kwan2 ampa still ingat aku..
tapi ada jugak yang buat2 x kenai aku...tgok aku mcam nak makan...amboih x termakan la weyh ..mulut hg kecik ja aku besaq...:p,,,dah la tgok mcam nak makan...jeling jeling...jeling jeling,korek bijik mata juling...padahai dulu sapa la yg dok p rumah dya...asal ajak ja aku mesti smpai...tak kan dah tak ingat aku kot...

kawan2 sekolah menengah...aku harap lepas pakat bawak haluan masing-masing  lepas nih...hampa x lupa sama-sama kita weyh....

dah banyak kita tempuh sama...sbb alam sekolah menengah bg aku lg mencabar....dgn PMRnya,SPMnya,CRUSHnya...pokoknya banyak laa masalah...


kawan baik di 5SC3:)

 kawan baik :)
  
kawan-kawan di 5SC3

kawan baik di 5SC4


zayani....best fren :)

kawan baik suka duka...no one can replace them...rehat semua sekali..:)sayang hampa.


hope semua kawan still ingat masing masing lah nanti...amin...doakan semua berjaya....

dah,dah dah cukup panjang nih...hehheheh...salam...:)

asnida:)















Comments

Popular posts from this blog

membaca..

Rasa

tHe BeZ daY eVer....