no aedes no dengue....

salam....
klmarin tntba ada van jabatan ksihatan mai...then dpa wat pngumuman kata 6.15 nnt nak wat smburan nyamuk ....abh kta smburan nih pling besaq sbb kalu abh x slap mlibatkan 10 lorong ....perghhh gila skit jaaa...

lg pown rmai yg kna suspect denggi kat tman aku nih......hmmm.....nyaamok2.....

dlam pukoi 6.10 cam tuu aku n jiran2 aku pown kluaq aaa dri umah....yg mak aku nih bila beliau dngaq bunyi motor mesin smboq tuuu bru bliau kluaq....syg nak tinggai nikita....haihhh......mak2....

yg aku nih pnya x malu bwak kluaq kamera....hahaa.....alasannya sbb nak boh dlam blog tntg prkmbangan taman...haha......:)

(van ksihatan bakaq arang...jauhnya ampa mai....)

(pak cik nih dok amek data bpa residents yg x bkak pntu umah utk wt smburan dlm umah.....)

(ok sila lah msok p.cik.....smboq bnyak2 skit nnt mlam dpat saya tdoq dngan aman tnpa gangguan si mok)

(laaa p. cik dah nak kluaq....smboq la g......saya suka,saya suka....haha)

(sampai dlam smak pown dpa smboq laaa)

(smburan terakhir...pergh yg nih busuk glaaa..... smua org lari msok umah.....first aku x bau pa2.....lama2 pergh busuk kowt.....)


mlam tuuu aku dpat tdoq dngan aman skali.....hehe......tima kaseh p.cik2 dari pjabat ksihatan.....sbb concern psai pnduduk2 taman ria nih.....aku hrp x dak lg lahh yg kna msok ospital lpas nih.....

ok aaa....caw dulu....salam....

asnida :)



Comments

Popular posts from this blog

membaca..

Rasa

tHe BeZ daY eVer....