:0...mngant0kny@.....

salam....hmmm ari ni aku nak story ampa smua psai mngantok.....atwpown dlam bhasa omputihnya sleepy...

aku nih jnis ska tdoq dlam klas time cikgu tgh ngajaq.....time ckgu x dak cergaih jaaa.....mluat....siap bleh berglak ketawa dgan riang ria lg....tp bla ckg msok ja automatik....howwww....... :0....ngantoknya.....


time tu ayaq mata nih dah brjujuran turun jaaa.....pastu dok kja amek sapu tngan lap mata......ckgu dok usha plik da....ish bdak nih nangeh kaaa......aku ajaq cta sdih ka......haha.....

time tu feeling mngantok tu akn brtmbah kuat kalau hujan lak kan......

pergh best gla kalu tdoq time ujan...aman jaa...nyaman jaaa.....tmbh2 kalu x dak sapa nak kacaw lak....lg best.....
time tu la terbayang katil yg empuk......kalaulah dsediakan setiap sorg katil kat blakang klas ......hmmm empuk plak tuuu....aku org first serbu.....haha.....



tp kalu dpat tilam nipis pown jd laa......lena nyenyak gak......


(bestnya dya tdoq....huhu)

then bla dah hbis dah brangan2 tu....hmm dya start dah aaa nak ttp mata lak.....mula2 emm sat jaa....lma2 smpai ckgu nak kluaq klas br bngun.....

knkdg kesian gak kat ckgu yg ngajaq tu....pnat dya ngajaq...aku apa pown x pham......huhu sdihnya.......tp bnda tu brlaku zaman aku dok asrama dulu.....skrg bla dok luaq...rasa tu rasa tp x ktara sngat......ada jgak la terlelap....TERLELAP ok....haha.....

tp ksian aa kat ckgu bm td...apa yg dya gtaw pown aku x dngaq dah....sng lna diulit mimpi....ckgu dah nak kluaq dah br trjaga....nsb baek satu masa ja......sorry the morry cikgu......hehe.....

ok aa takat ni dulu ....salam.....

asnida

Comments

Popular posts from this blog

membaca..

Rasa

tHe BeZ daY eVer....