masaKan Mak ....

salam....fuh lama gla x update blog...sbbnya broadband x leh pkai....dah abh x p bayaq....bla p byaq tros sim dah luput tarikh ....so kna wat sim bru...tu yg baru bleh berblog, berpesbuk,dan berutube....hehe...

ok....sapa x pnah mkan masakan mak sndiri.....msti pnah kan....bohong aa kalau x pnah......bohong sangat.....

emmm sapa nak kata kat sini yg masakan mak dya x sdap.....x dak kan....sbab maskan mak kita ataupun yg kta pangge umi,mama,mummy,or ibu tu msti at least satu sdap n mmikat hati n sanubari yg tgh klaparan.....haha

emm ari ni aku nak cta psai masakan mak aku...puan khoriyah bt othman.....


bkan nak up mak sndiri...tp mmg nak up pown....at least aku ada mak yg snggop jaga aku dri aku kcik smpai la gmok cam ni.....haha.....

mak...bnda apa la yg dya msak x sdap....smua sdap aih.....

nak djdikan cta ada la satu ari bla aku blik p asrama....aku bwak la karipap.....karipap sgra... x pnah2 mak bli kariap sgra yg spermarket pnya ....slalu wat sndiri...tp ari tu beliau  pnya la x smpat.....smpai snggop p bli karipap sgra n wak blik goreng.....sbab slama ni kalu blik asrama ,aku n adik aku msti wak blik smthing.....

n then aku pown wak blik laa karipap 2 p asrama.....huh....x sdap lansong......dah la inti x sdap....kulit tebai....apa nih wei....kalu yg mak  pnya sdap jaaa....lmbut ja......huh.....aku mkan sbiji ja....drpada brbiji2 yg ada...yg laen aku bg kwan....tp licin jgak....


*nih bkan karipap mak.....crik dlam tenet jaa....haha...


blik cti aku cta aa kat mak.....mak glak jaa...tobat aa lpas ni x maw mkan karipap yg sgra pnya.....

so ksimpulannya.....masakan mak ampa smua msti at least ada satu yg mnjadi kglaan atau favourite ampa kan....msti ada aa satu....n walaupun masakan mak ampa kureng sdap....jgan kta apa2 kat bliau..kta jaa sdap....atau x yah kta paa....tlan jaaa.....nnt kcik ati....ok smpai sini ja...caw lu....

salam....

asnida....

Comments

Popular posts from this blog

Tanggungjawab dan Pengalaman

Rasa

Kenapa pilih biologi ??