fiesta k0Ku...

salam....
hmm ari ni nak story skit pasai fiesta koku sekolah aku yg berlnsong kmarin,27/7.....emm ok la ....x la boring sngat...tp ada gak aa moment yg drasakan bgitu mmboringkan......tp ari tu aku truja gla...hehe....

hmm ari tu brmula dgan kawat masok unit uniform ke pdang.....then abeh tu p tlg ckgu rohani kat bilik masakan .....sbb klab kh bkak grai ...juai muffin n jagung rebus.....serious banyak gla grai...ada yg juai sate....juai ayaq,nasi pie...emm macam2 laa....




then start koi 2...aku ada prtndingan hias kek ...kek kami x la lawa ,cun cam kek org lain....tp skadar utk suka2 msok tu......







ada la kwan aku nih msok prtandngn kukoq nyoq ...pergh 1 1/2 bijik kelapa dya dpat habiskan dalm masa bapa minit tah.....org laen 1/2 biji pown x smpai...myb sbb dya rajin tlg mak dya kukoq nyoq kowt tu sbb laju...hehe.....

lpas dah siap kmas smua.....wktu nak p surau smbahyg...trjumpak....ANWAR HADI.....aka anakpakman.....hehe.....
smpat g amek gmbaq ngan dya.....hehe....

(cuba untuk mncapai ktinggian beliau....)

last nak dkat acara pnutup...ada la prtndngan kukoq nyoq antara pntadbir sk n ckgu2.....hmm pmnangnya adalah....

ckgu jamal....merangkap warden asmi....

antara rahsia kjayaan: - suka tlg bini msak kat umah...haha....

hmm aku blik umah lpas siap angkat mja utk kmas grai...bla smpai umah....lpas mnd n solat tros tertdoq...pastu bngun utk solat maghrib....then baca conan dan x sdaq bla aku trtdoq...pastu bngun lg utk solat isya' then tgk tv jap...pastu tdoq lg..hmm letih yg amat sngat....

ok aaa takat ni dulu....salam.....




asnida....

Comments

Popular posts from this blog

membaca..

Rasa

tHe BeZ daY eVer....